Ce este Reteaua SmartBill

EXCEPTIE

Conturile care au fost create incepand cu decembrie 2023 nu mai au disponibila Reteaua SmartBill.

Companiile care utilizeaza aplicatia SmartBill se vor putea conecta unele cu altele. Este un proces controlat, prin care fiecare poate sa decida daca vrea sa se conecteze sau nu cu o anumita firma.

Conectarea se bazeaza pe existenta documentelor comune intre firmele care care au conturi SmartBill. Simplul fapt ca o firma este inregistrata in nomenclator sau ca au fost emise documente intre doua firme, nu este suficient pentru realizarea conexiunii initiale. Pentru conectare, trebuie ca furnizorul sa trimita un document prin retea clientului, iar acesta sa-l accepte. Mai multe, aici

Facturileavizele si proformele emise de furnizor in SmartBill si trimise prin retea vor ajunge in contul SmartBill al clientului. Aici, vor avea un status intermediar si pot fi vizualizate  daca clientul doreste acest lucru. Vizualizarea documentului de catre client echivaleaza cu acceptarea conexiunii cu furnizorul care l-a emis. Astfel, clientul are control si poate decide ce face cu documentul respectiv.

Dupa realizarea conexiunii, este posibila salvarea automata a documentelor primite de la furnizorul respectiv. Acestea se pot salva ca receptii (mai multe informatii, aici) sau cheltuieli ale firmei (mai multe informatii, aici). De asemenea, clientul poate decide sa returneze documentul furnizorului pentru realizarea de corectii sau poate sterge documentul respectiv. In tot acest proces, se realizeaza o comunicare intre furnizor si client, astfel incat sa fie clar pentru toti participantii ce se intampla.

Conexiunile realizate intre firmele din SmartBill se vor putea gestiona dintr-o sectiune separata. Nomenclatore > Conexiuni . Aici se vad toate conexiunile realizate si se pot face modificari (ex. un utilizator poate decide sa blocheze conexiunea cu o alta firma).Mai multe informatii, aici.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback