Trimiterea documentelor prin retea

Dupa realizarea conexiunii intre furnizor si client, in fereastra de trimitere a documentului raman disponibile cele doua optiuni de transmitere a  documentului prin Reteaua SmartBill si prin email. Pot fi folosite separat sau simultan pentru orice document.

La trimitere prin Reteaua SmartBill:

  • La Client
    • documentul ajunge  in contul clientului, in raportul Cheltuieli, cu  status Nesalvat;
    • pe mobil, primeste un mesaj de notificare
    • in aplicatie, apare notificarea prin intermediul butonul de retea  S. Cifra prezenta in notificarea de pe buton creste cu 1, ca si cea care indica, in descriere, numarul documentelor primite. Mai multe informatii, aici.

  • La Furnizor
    • documentul este marcat cu marcajul Trimis („Plic”)

Daca, dupa emiterea si salvarea unui document, furnizorul il tipareste, exporta sau il trimite doar pe mail, se afiseaza un mesaj prin care i se aminteste posibilitatea trimiterii prin retea. 

Trimite clientului ofera posibilitatea transmiterii acestuia prin retea. Banda galbena se afiseaza in pagina de vizualizare de fiecare data cand documentul este deschis, atata timp cat nu este trimis prin retea.

Furnizorul poate opri notificarile pentru un client nu care nu este conectat. Mesajul de avertisment are optiunea de inchidere (X), iar aceasta permite apoi si oprirea notificarilor viitoare.

Notificarile pot fi oprite si daca alegi Nu trimite in fereastra care apare la parasirea paginii de vizualizare a unui document netrimis, dar, la fel, doar atunci cand furnizorul nu este conectat cu clientul.

BINE DE STIUT!

Avizele la care sunt ascunse preturile sau valorile de TVA nu se pot trimite prin Retea.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback