Depasirea erorilor aparute la autorizarea in SPV

Este posibil ca procesul de autorizare in SPV a contului sa esueze.

Pentru ca nu putem identifica cu exactitate motivul pentru care a aparut eroarea, este afisat un mesaj general in care cuprinde toate posibilele cauze.

Sunt cateva actiuni pe care le poti face pentru a rezolva aceasta situatie:

1. Sa te asiguri ca ai acces la token-ul cu certificat, indiferent daca acesta este de un stick USB sau un token  virtual:

  • Daca folosesti token de pe stick USB ar trebui ca:
    • diriver-ul specific sa fie instalat in calculatorul de pe care faci autorizarea
    • stick-ul sa fie inserat la calculator
  • Daca folosesti token virtual ar trebui ca:
    • aplicatia specifica token-ului virtual sa fie instalata
    • autentificat in aceasta aplicatie.

Denumirea driverului sau a aplicatiei pe care trebuie sa le descarcati ar trebui sa le regasesti in intructiunile de utilizare ale certificatului digital.

Daca driverul/aplicatia pentru certificat, nu era deja instalat/a, recomandam sa repornesti calculatorul. Daca folosesti token-ul virtual, e nevoie sa te reautentifici dupa redeschiderea calculatorului.

2. Sa folosesti modul incognito

Recomandam sa reincerci autorizarea SmartBill in SPV accesand contul SmartBill din modul incognito al browserului.

3. Sa inchizi complet browserul inainte de o noua incercare

Dupa fiecare incercare de autorizare, daca se afiseaza mesajul de eroare, iti recomandam sa inchizi browserul (toate paginile deschise pe calculator cu browserul folosit) si sa il redeschizi (recomandat incognito) si sa reiei procesul de autorizare.

4. Sa verifici accesul in S.P.V.

Daca certificatul digital este nou sau reinnoit trebuie sa verifici daca ai acces cu el in S.P.V. Pentru detalii legate de obtinerea accesului in S.P.V. vezi Certificatul digital si inregistrarea firmei tale in S.P.V.


Suplimentar, acceseaza si contul de pe anaf.ro, meniul Factura electronica → Raspunsuri factura, iar in  campul CIF se pot vizualiza CIF-urile cu care ai acces cu acel certificat.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback