Notificari clienti

In sectiunea Configurare > Notificari clienti poti defini pana la 3 notificari privind scadenta facturilor neincasate ce vor fi trimise automat pe email clientilor tai. Pe scurt:

  • emiti factura catre client cu data scadenta completata, asa cum agreezi cu clientul tau
  • trimiti factura clientului tau (pe email sau in format fizic)
  • daca pana la data scadenta (completata pe factura) nu inregistrezi incasarea facturii in contul tau, atunci SmartBill trimite automat clientului in cauza, un email de notificare prin care i se reaminteste ca are o obligatie de plata catre firma ta

ATENTIE!

Pentru ca notificarile sa ajunga la destinatari, asigura-te ca ai completat corect adresa de email a clientului, in Nomenclatoare > Clienti!

Poti activa notificarile apasand butonul Activeaza, iar pentru oprirea lor, apasa Dezactiveaza.

Cand activezi o notificare, se afiseaza pagina de editare a notificarii, unde poti alege la cat timp inainte sau dupa data scadentei sa fie trimisa notificarea. SmartBill iti pune la dispozitie doua tipuri de sabloane pe care le poti personaliza cum doresti:

  • un sablon pentru notificarea inainte de data scadentei (il gasesti la Prima notificare)
  • un sablon pentru notificare pentru scadenta depasita (il gasesti la A doua notificare si A treia notificare)

In functie de preferintele tale, se pot transmite toate notificarile inainte sau dupa termenul scadent, trebuie doar sa organizezi acest aspect la momentul activarii.

Personalizeaza mesajul trimis clientului:

  • Campul De la – preia informatiile din Contul meu > Informatii cont (Nume si Prenume)
  • Campul Trimite la – numarul de zile, dupa cum configurezi notificarea
  • Subiect si Mesaj pot fi editate si cu ajutorul variabilelor afisate in partea dreapta. Acestea vor plasa in email informatiile de pe factura neachitata
  • Adrese de email aditionale in campurile CC si BCC

Foloseste termenii variabili de pe partea dreapta pentru a personaliza textul emailului de notificare catre clientii tai. Acestia pot fi folositi si pentru Subiectul emailului.

Selecteaza variabilele dorite, iar SmartBill va completa informatia corespunzatoare in emailul catre clientii tai! Scapi astfel de completarea manuala a informatiilor si iti usurezi munca!

BINE DE STIUT!

  • Notificarile se transmit de la adresa de email a utilizatorului care a creat contul (superuser)
  • Poti defini o adresa de email a companiei tale care sa fie inclusa in campul CC sau BCC al notificarilor si astfel vei vedea toate notificarile transmise catre clientii tai
  • Acceseaza Mesajele mele si aici gasesti istoricul actiunilor pe cont, inclusiv notificarile trimise clientilor tai (daca s-au trimis cu succes sau nu). Notificarile se aplica tuturor facturilor pe care ai completat data scadenta


Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback