Cheltuieli pe categorii
Raportul Cheltuieli pe categorii afiseaza cheltuielile impreuna cu categoria si subcategoria in care au fost incadrate la inregistrare. Mai multe informatii despre categoriile de cheltuieli, aici.
Raportul te ajuta:
- sa vezi cati bani s-au cheltuit si pe ce
- sa analizezi rapid pe ce categorii au crescut sau au scazut cheltuielile
- sa intelegi care sunt categoriile de cheltuieli pe care ai putea face economi
Raportul poate fi foarte util atunci cand doresti sa compari diversele categorii de cheltuieli pe care le ai.
Raportul are urmatoarea structura:
- Data: data documentului care genereaza cheltuiala
- Categorie: categoria de cheltuieli
- Subcategorie: subcategoria de cheltuieli
- Descriere
- Valoare fara TVA: valoarea cheltuielii fara TVA
- TVA: valoarea TVA a cheltuielii
- Valoare totala: valoarea totala pe care o are cheltuiala
- Moneda
Raportul se poate filtra in functie de categorii si subtategorii (se pot alege mai multe criterii in acelasi timp) si moneda.
Raportul se poate exporta in format Excel.