Autentificarea la contul SmartBill
In acest articol
Autentificarea
Acum ca ai creat contul SmartBill Gestiune, il vei putea accesa mereu de la linkul: cloud.smartbill.ro, prin intermediul unui browser (Google Chrome, Mozilla Firefox etc). Ti se va solicita sa te autentifici cu numele de utilizator (adresa de e-mail folosita la crearea contului) si parola (pe care ai setat-o tot la crearea contului).
Am uitat parola
Ai uitat parola de acces in cont? Nicio problema!
Foloseste optiunea Am uitat parola. In pagina care se deschide, completeaza adresa de e-mail cu care te conectezi la cont si cheia de verificare afisata. Vei primi de la SmartBill, pe adresa de e-mail, un link pentru a seta o noua parola.
Daca nu mai ai acces la adresa cu care ti-ai configurat contul, contacteaza-ne si iti vom comunica pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a recupera informatiile inregistrate in contul tau.
Linkul de resetare a parolei se trimite doar pe adresele de e-mail pentru care exista un cont SmartBill de utilizator activ!
Daca nu primesti e-mail-ul, te rugam sa ne contactezi.
Schimbarea parolei
In meniul Contul meu > Informatii cont, apasa Schimbare parola pentru a dechide meniul de schimbare a parolei. Introduci parola veche si parola noua, iar incepand cu data urmatoare vei accesa SmartBill doar cu parola noua.
Daca autentificarea in 2 pasi nu este activata, pentru a putea face aceasta schimbare trebuie sa folosesti un cod de verificare care se trimite pe mail.
Securizarea
Accesul la contul SmartBill poate fi securizat, iar in acest caz, utilizarea parolei este doar primul pas in procesul de autentificare.
Autentificarea in 2 pasi se poate face in SmartBill cu Google Authenticator sau prin Autentificarea biometrica. Activarea acestor metode de securizare se face din Contul meu > Securitate.
In functie de tipul de securizare preferat, procesul de conectare se schimba.