Vizualizare factura

Toate documentele emise in aplicatie pot si vizualizate.

BINE DE STIUT!

Toate informatiile prezentate aici sunt valabile si in cazul avizelor si proformelor.

Ele pot fi accesate din:

  •          Documente emise > Facturi
  •          Rapoarte: acolo unde sunt coloane dedicate documentului
  •          Documente emise > Documente furniozori - aici sunt vizibile documentele preluate de la furnizori prin Reteaua SmartBill.

Pagina in care se afiseaza factura este complexa pentru ca aici sunt disponibile operatiuni si informatii disponibile in bara de status si in banda laterala. .

In bara de status, pentru documentele emise, se afiseaza marcajele din statusul: trimitere, vizualizare, avertizare, returnare, actualizare si sunt disponibile:

  • trimiterea, tiparirea si exportul
  • toate actiunile posibile pe respectivul document, in functie de tipul si statusul acestuia (mai multe informatii aici).

Banda laterala a documentului (ea poate fi afisata sau ascunsa de la < > din coltul stanga sus) permite:

  • Personalizarea (mai multe informatii, aici)
  • Informatiile despre actiunile operate pe acesta (atat de client cat si de furnizor. Daca documentul a fost preluat prin Retea, informatiile de aici pot fi cu atat mai complexe)
  • Mesajele transmise odata cu acesta (acestea se transmit, in majoritatea lor, legate pe documente transmise prin Reteaua SmartBill)

In Detalii, sectiunea Informatii este, la randul sau, impartita in trei subsectiuni:

  • Actiuni: actiunile operate asupra documentului
  • Mesaje: mesajele care sunt transmise odata cu documentul (majoritatea mesajor se pot transmite atunci cand se utilizeaza Reteaua SmartBill)
  • Toate: actiunile si mesajele;

BINE DE STIUT!

Daca factura a fost preluata prin Reteaua SmartBill, sunt afisate informatii relevante comune astfel:

  • ambii parteneri vad actiunile generate in urma trimiterii documentului prin retea: trimitere/ primire, vizualizare, returnare, actualizare, anulare, stergere, retrimitere;
  • actiunile pe care le face furnizorul/clientul in contul lui si care privesc strict administrarea interna a activitatii lor (incasarea, salvarea, modificarile documentelor care nu sunt retrimise clientului prin retea) sunt vizibile doar pentru el.

In imaginea de mai jos, se vede, ca doar furnizorul are informatia cu privire la incasarea facturii si cum doar pentru client se afiseaza cea referitoare la salvarea cheltuielii.

Fiecare actiune este afisata cu:

  • denumirea ei: primire, returnare, actualizare, salvare cheltuiala/NIR
  • Info suplimentare:
    • data si ora la care a fost efectuata – actiunile sunt afisate in functie de aceasta marca, cu cele mai vechi in partea de jos, iar cea mai recenta, in partea de sus;
    • utilizatorul care a operat actiunea;

  • mesajul care insoteste actiunea:
    • la trimitere, se preia textul din fereastra de trimitere;
    • la returnare/anulare/stergere mesajul care se completeaza in fereastra Returnare document.

Sectiunea Atasamente

Aici sunt afisate atasamentele adaugate documentului dar si toate cele care au fost trimise clientului de-a lungul timpului.

Acestea pot fi descarcate sau sterse, iar la click se deschide o fereastra in care se pot vizualiza si unde sunt  permise: 

  • Marirea (daca este imaginie)
  • Micsorarea (daca este imagine)
  • Extinderea ferestrei
  • Descarcarea
  • Stergerea
  • Navigarea intre fisierele tasate.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback