Stergerea contului firmei
In Contul meu > Securitate se afla sectiunea Stergere cont.
Aceasta este vizibila doar pentru superutilizator. Nici un alt utilizator nu are acces la actiunile de aici:
- Sterge contul SmartBill al firmei: permite stergerea complete a contului si a datelor existente in acesta
- Restart de la zero: permite stergerea datelor inregistrate in cont si a informatiilor legate de acesta fara a sterge si contul.
Sterge contul
Optiunea permite stergerea tuturor datelor legate de contul firmei din SmartBill, inclusiv tot ce tine de sediile secundare.
Butonul Sterge contul afiseaza o fereastra in care se solicita motivarea actiunii.
Daca se apasa Continua, apar informatii despre consecintele acestei actiuni si se cere confirmarea prin tastarea cuvantului CONFIRM.
La urmatorul pas, trebuie completat codul (de forma S6K7M5C6K4L5) transmis pe adresa de email folosita la crearea contului si parola cu care se face autentificarea in SmartBill.
Stergerea unui sediu secundar nu afecteaza datele din sediul principal sau din celelalte sedii secundare ale firmei.
BINE DE STIUT!
Contul unei firme sterse poate fi restaurat timp de 5 zile. Dupa trecerea perioadei, firma va fi stearsa definitiv si datele acesteia imposibil de recuperat. Termenul de 5 zile in care se poate face restaurarea este considerat ca finalul celei de a 5 zi de la data stergerii.
Exemplu: stergerea s-a finalizat in 20.05.2023 ora 10:35. Se poate face restaurare pana in 25.05.2023 ora 23:59:59. In 26.05.2023, la ora 00:00:00, se va face stergerea definitiva.
Dupa stergere, niciun utilizator nu va avea acces la contul firmei, atat timp cat nu se face restaurarea acesteia.
Atat timp cat o firma a fost stearsa, dar se afla in perioada in care poate fi restaurata, ea este marcata cand se face autentificarea in SmartBill.
Un mesaj este afisat daca se incearca accesarea unui cont stres. In cazul in care este vorba de superutilizator, el are la dispozitie butonul care ii permite restaurarea contului.
Pentru a se face restaurarea firmei, superutilizatorul trebuie sa confirme actiunea si apoi sa introduca un nou cod (pe care il primeste pe adresa de mail cu care a creat contul) si parola de autentificare in SmartBill.
ATENTIE!
Dupa restaurare, recurentele firmei sunt recuperate, dar ele nu sunt activate. Ele trebuie reactivate manual. Un mesaj afisat in cont avertizeaza asupra acestui lucru.