Plata factura furnizor - Situatia platilor

Acest raport prezinta situatia platilor catre furnizori: facturi de la furnizori care urmeaza a fi scadente, intarzieri aferente scadentelor depasite, documente de plata a facturilor de la furnizori.

Raportul identifica cheltuielile inregistrate automat in urma emiterii NIR-urilor (emise din meniul Vanzari si Achizitii > Receptie de la furnizor), dar si alte cheltuieli, ce nu tin de stocuri (inregistrate in meniul Vanzari si Achizitii > Cheltuiala)

Raportul poate fi accesat din:

In acest raport, sunt afisate informatiile per furnizor. Furnizorii sunt afisati in ordine alfabetica (dupa denumirea firmei) si pentru fiecare in parte sunt afisate documentele de plata.

Raportul este afisat in mod standard pentru luna curenta, dar poti modifica perioada de afisare de la calendar.

Raportul contine lista furnizorilor pentru care exista inregistrate documente care presupun cheltuieli.

Situatia platilor contine urmatoarele informatii pentru cheltuielile inregistrate in program:

  • Data emiterii: data emiterii documentului care ar trebui platit
  • Document: seria si numarul documentului care trebuie platit
  • Valoare totala (RON)
  • Rest de plata (RON)
  • Data scadentei: daca documentul are o data scadenta
  • Zile intarziere: calculate daca documentul are data scadenta depasita
  • Status: platit, termen depasit, in termen, fara scadenta
  • Actiuni:
    • Plateste: accesezi fereastra care iti permite sa inregistrezi o plata
    • Modifica document: deschizi pagina de emitere a cheltuielii, unde poti face modificari

Este posibila afisarea, prin bifarea in Filtrare, a soldului initial si a documentelor de plata.

In cazul in care se afiseaza documentele de plata (tipul si numarul documentului) nu va mai aparea coloana cu status.

Raportul se poate filtra dupa: Furnizor, Nr. document, Moneda si Status plata.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback