Adaugare clienti in nomenclator Clienti
Poti adauga clientii manual, unul cate unul, apasand butonul +Client din partea de sus a paginii Nomenclatoare > Clienti.
Daca preferi sa adaugi mai multi clienti odata, poti incarca in aplicatie un document Excel cu partenerii tai, astfel:
- apasa Importa pentru a descarca modelul de tabel
- adauga clientii in fisier, respectand atat semnificatia cat si ordinea coloanelor. Pentru coloanele unde nu ai informatii, de exemplu daca nu folosesti codul de client, nu adauga informatii in tabel
- dupa ce ai adaugat clientii in fisierul excel in formatul specificat, apesi Incarca fisier pentru a adauga lista in nomenclator
ATENTIE!
Orice modificare in ordinea coloanelor va genera erori, iar importul listei de clienti nu va fi efectuat!
In sectiunea Email, din datele clientului, poti completa mai multe adrese de email pentru clientul tau, despartite prin “,” sau “;”. Tine cont de faptul ca daca trimiti documente din SmartBill catre acest client, documentele se vor transmite catre toate adresele memorate in nomenclator.
BINE DE STIUT!
In momentul in care salvezi in nomenclator, pentru un client, doua sau mai multe adrese de email, se afiseaza un mesaj care iti spune ca adresa de email nu este valabila. Daca esti convins de corectitudinea adresei, ignora avertismentul.