Emiterea, reemiterea si vizualizarea documentelor emise prin WooCommerce

In acest articol

Emiterea facturii SmartBill pe baza unei comenzi

Pentru a emite o factura trebuie urmezi pasii de mai jos:

  • In meniul din zona de administrare, la WooCommerce, apasa pe Orders

  • Apasa pe comanda pentru care doresti sa emiti factura

  • Pentru a genera factura apasa Emite factura in SmartBill

  • Dupa apasarea acestui buton, primesti un mesaj de confirmare in caz ca operatiunea a fost reusita si pagina se va reincarca, actualizand interfata: 

Facturile pot fi emise ca finale sau ca ciorne - ciornele pot fi finalizate apoi din interfata SmartBill . Aceasta setare este utila, pentru a te asigura ca ai configurat corect modulul.

BINE DE STIUT!

Stornarea se face direct din contul SmartBill Gestiune, iar in WooCommerce ar trebui - pentru evidentele proprii - sa modifici statusul comenzii/invoice-ului astfel incat sa fie clar ca acea comanda a fost anulata.

Reemiterea si vizualizarea unui document emis

Se poate intampla, ca urmare a erorilor care apar la emiterea documentului. sa fie nevoie ca acesta sa fie din nou emis. Pentru reemitere, dupa ce ai sters/anulat documentul din SmartBill Gestiune, apasa  Remitere document.

Factura SmartBill se emite din sectiunea WooCommerce > Orders, la fiecare comanda in parte. Dupa emitere va aparea un link Vizualizeaza in SmartBill care va deschide documentul din contul SmartBill.


Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback