Crearea contului EuPlatesc din aplicatia SmartBill

Poti crea cont la serviciul de plata cu cardul online EuPlatesc, prin solicitarea acestuia, direct din contul SmartBiII. 

Datele sunt completate direct in SmartBill de unde sunt preluate de EuroPayment Services, administrator al serviciului EuPlatesc, fara a mai fi nevoie de contactarea acestora. Contul se deschide in urma unui contract incheiat intre EuroPayment Service si utilizatorul SmartBill.  

In pagina Contul meu > Integrari, la sectiunea EuPlatesc, se afiseaza optiunea Creeaza cont EuPlatesc

ATENTIE!

Trebuie ca firma sa aiba o vechime de cel putin 1 an vechime pentru a beneficia de seviciile EuPlatesc.

Crearea contului nu se face automat, odata cu finalizarea cererii. Actiunea din contul SmartBill este echivalenta unei solicitari trimise EuroPayment. Acestia o vor examina iar, la final, exista posibilitatea ca ea sa fie respinsa, iar contul sa nu fie creat. 

Optiunea deschide fereastra in care sunt precompletate datele necesare crearii contului. Toate campurile pot fi editate.

Aici sunt date referitoare la:

  • Firma: denumire, CIF, Registrul comertului, adresa, localizare, cont IBAN si banca
  • persoana care va semna contractul cu EuroPayment: nume, email si telefon

Sunt afisate mesaje prin care esti avertizat daca solicitarea a fost acceptata de EuroPayments sau daca aceasta a fost respinsa.

BINE DE STIUT!

Daca firma are activ serviciul Netopia, la trimiterea solicitarii pentru EuPlatesc, contul Netopia este dezactivat automat. Acesta poate fi activat si va ramane cu acest status pana in momentul crearii efective a contului EuPlatesc.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback