Raportul e-Transport

Toate notificarile create sunt afisate in Emitere > Raport e-Transport. Raportul contine urmatoarele informatii:

  • Data: data transportului
  • Cod UIT: este afisat doar pentru notificarile trimise si validate
  • Tip operatiune: se preia tipul completat pe notificare
  • Client/Furnizor: numele partenerului
  • Nr. vechicul: se preia numarul completat pe notificare
  • Confirmare transport
  • Validitate UIT: indica perioada in care se poate opera transportul. Cuprinsa intre 5 si 15 zile, in functie de tipul operatiunii. Prima zi de valabilitate a UIT-ului este egala cu Data transportului
  • Status
    • Netrimisa: pentru notificarile emise, dar care nu au fost trimise in SPV
    • In prelucrare: notificarile trimise in SPV si care sunt verificate in vederea validari
    • Validata: notificarile care au fost validate in SPV si care au primit un UIT
    • Eroare: notificarile care nu au fost validate dupa trimiterea in SPV sau pentru care, la confirmare, a aparut o problema.

Actiuni

Actiunile disponibile pe notificarile e-Transport variaza in functie de:

  • status
  • data declarata pentru inceperea transportului
  • perioada de valabilitate a UIT-ului
  • confirmare

Vizualizare: deschide o pagina in care este afisata notificarea. Disponibila pe toate notificarile

Actualizeaza starea: interogheaza SPV cu privire la situatia notificarii trimise care nu a primit inca un "raspuns". Disponibila pe notificarile cu status In prelucrare 

Descarca e-Transport: descarca fisierul notificarea e-Transport in format .XML. Disponibila in toate notificarile 

Sterge: sterge notificarea din cont. Disponibila cat timp notificarea nu are UIT, are status Netrimisa sau Eroare aparuta la trimitere

Trimite: trimite notificarea in SPV. Daca notificarea are statusul Netrimisa (nu apare pe cele cu status In prelucrare, Validat si Eroare)

Modifica: permite modificarea notificarilor. Apare doar daca notificarea are statusul:

  • Netrimisa
  • Eroare
  • Validat, dar transportul nu a plecat: adica Data transportului nu e depasita si pe el nu sunt operate actiuni care sa demonstreze ca a parasit locul de start traseu (modificarea vehiculului, confirmarea).

EXEMPLU

Avem notificare e-Transport cu UIT valid in perioada 03.02.2023 - 07.02.2023. 

Nu poate fi modificata in data de 04.02.2023 pentru ca se considera ca transportul a placat in data de 03.02.2023.

Nu poate fi modificat in data de 03.02.2023 daca, mai devreme in aceeasi zi, ai operat modificare vehicul, pentru ca aceasta actiune indica faptul ca transportul a plecat deja. Daca s-a confirmat ca a ajuns, de asemenea nu mai poate fi modificat, indiferent de data.

Modifica vehicul: Permite modificarea vehiculului inregistrat pe notificare. Daca notificarea are statusul:

  • Validata: daca perioada de valabilitate a UIT este depasita, optiunea Declarare post avarie este implicita
  • Eroare: din cauza unei erori primite la modificarea vehiculului.

In pagina de modificare trebuie sa selectezi data (care trebuie sa fie in perioada de valabilitate a UIT) si ora la care se face modificarea, precum si numarul noului vehicul, a remorciilor sau toate numerele daca este cazul.


Confirma transport: permite trimiterea in SPV a confirmarii ca transportul a ajuns la finanul traseului. Trebuie facuta in perioada de valabilitate a UIT, dar in fereastra de confirmare este disponibila optiunea Declarare post avarie care permite activarea ei si in afara acestei perioade, in cazuri speciale. Apare doar in cazul in care notificarile au statusul:

  • Validata: daca perioada de valabilitate a UIT este depasita, optiunea Declarare post avarie este implicita
  • Eroare: din cauza unei erori primite la confirmare.

Descarca lista erori: Permite descarcarea unui fisier in care este indicat motivul pentru care a aparut eroarea. Doar pe notificarile cu statusul Eroare.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback