Conturi bancare
Poti adauga oricate conturi bancare vrei, dar maximum 4 vor fi afisate pe documentele emise. Pentru a adauga un cont, urmeaza pasii de mai jos:
- introdu contul tau IBAN. Odata introdus, SmartBill va completa in locul tau numele bancii si codul SWIFT
- selecteaza moneda contului. Poti alege din RON, EUR, USD, GBP, CAD, AUD, CHF, TRY, CZK, DKK, HUF, MDL, SEK, BGN, NOK, JPY, EGP, PLN, RUB. Daca ai definit conturi in valuta, primul cont afisat la emiterea documentelor in valuta va fi in valuta respectiva
- apasa butonul Adauga cont
Vei fi avertizat daca nu introduci un cont bancar valid. Daca doresti, poti continua sa-l folosesti pe acesta in SmartBill.
Poti schimba oricand unul dintre cele patru conturi bancare prin debifarea unuia si selectarea celui dorit, pe coloana Folosit. Conturile bancare nefolosite pot fi sterse oricand.
Pe documente vor fi afisate toate conturile bancare marcate ca folosite in meniul Configurare > Conturi bancare.
Configurarea conturilor bancare se efectueaza pe utilizator. Astfel, fiecare utilizator pe care l-ai definit in cont trebuie sa isi marcheze conturile bancare ca folosite. Daca utilizatorul nu a marcat conturile bancare ca folosite, acestea nu vor fi afisate pe documentele pe care le emite el.
Daca ai marcat conturile ca folosite dupa emiterea documentelor, pentru a afisa conturile bancare pe documentele deja emise:
- poti adauga conturile bancare pe documentul emis in campul Mentiuni, prin modificarea facturii
- daca este ultimul document emis pe seria lui, il poti sterge si emite din nou cu conturile bancare afisate corect