Crearea unei gestiuni in SmartBill
SmartBill permite adaugarea unui numar nelimitat de gestiuni. O gestiune noua se creeaza din meniul Nomenclatoare > Gestiuni:
Pentru a adauga prima gestiune, apasa butonul central +Gestiune. Urmatoarele gestiuni pot fi configurate apasand butonul de adaugare pozitionat in partea dreapta, sus.
Pentru fiecare gestiune pe care o configurezi in cont, este nevoie sa completezi:
- Denumire gestiune: orice denumire, la alegerea ta, dar trebuie sa iei in considerare ca numele gestiunii va fi afisat pe unele documente (NIR-uri, transferuri) si nu mai poate fi modificat daca s-a emis vreun document pentru aceasta
- Tip gestiune: cantitativ valorica sau global valorica. Te rugam sa te consulti cu contabilul firmei tale, care iti va spune care este tipul corect de gestiune, potrivit specificului activitatii firmei. Mai multe informatii despre gestiuni, aici.
- Gestionar: numele gestionarului din firma ta. Este o informatie optionala
- Adresa: campul este completat automat cu adresa companiei, completata in meniul Configurare > Datele firmei. Daca ai definit o gestiune pentru un punct de lucru al firmei tale, situat la alta adresa, debifeaza optiunea Adresa identica cu a companiei si completeaza adresa dorita in meniul extins.
Adaugarea produselor in gestiune se poate face prin inregistrarea receptiilor de la furnizor sau, daca este cazul (exista deja un stoc pe o firma care are deja activitate), prin importul stocului initial.