Trimiterea recurentei pe email

In acest articol

Trimite factura automat clientului

In pagina de emitere a documentului recurent ( factura sau proforma), ai sub Mentiuni o bifa cu intrebarea Trimite factura automat pe email clientului?

De asemenea, ai optiunea sa trimiti o copie la adresa ta de email, pentru a te asigura ca factura s-a emis si ajunge la client. Pentru a le trimite si prin retea, verifica ca ai bifat optiunea Trimitere automata prin Reteaua SmartBill din Configurare > Email

Fiecare factura recurenta se configureaza/seteaza per utilizator al contului tau SmartBill.

Daca vrei sa primesti si tu pe email o copie a acestei facturi, bifeaza optiunea de sub campul Mentiuni.

Desigur, trimiterea cu succes catre adresa ta se efectueaza atata timp cat ai configurat o adresa de email valida, ca utilizator al contului tau SmartBill Gestiune.

Daca clientul tau nu primeste pe email facturile, in prima faza, te rugam sa verifici daca:

  • pe factura emisa pe baza recurentei este afisata adresa de email a clientului
  • adresa de email a clientului este completa si corecta
  • daca ai setat recurenta astfel incat sa primesti si tu pe email o copie a facturii, aceasta se gaseste in inbox-ul tau

ATENTIE!

Daca nu identifici motivul pentru care clientul tau nu a primit factura, te rugam sa ne contactezi si vom investiga impreuna!

Campuri optionale

Campurile optionale din pagina de emitere a facturilor recurente sunt cele care se regasesc si la emiterea facturilor. Informatiile completate in aceste campuri se memoreaza, iar la editarea urmatoarelor recurente, sunt afisate in lista derulanta, in interiorul campurilor.

Totodata, daca ai valori memorate din emiterea facturilor fiscale, le gasesti disponibile aici, in listele derulante din aceste campuri.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback