Raportul Avize emise – prezentare generala
In acest articol
Structura raportului Avize emise
Raportul, disponibil la Documente emise > Avize, afiseaza toate avizele inclusiv pe cele anulate si ciornele.
In mod implicit, raportul avizelor se afiseaza pe luna curenta. Poti modifica aceasta perioada cu ajutorul calendarului.
Raportul afiseaza:
- Aviz: seria si numarul documentului emis
- Client: numele clientului pentru care s-a emis avizul
- Moneda: coloana va aparea in raport doar in cazul in care existe avize emise in monede diferite
- Data emiterii: data emiterii avizului
- Total: valoarea totala a avizului cu TVA
- Status: situatia avizului. Pentru mai multe informatii, vezi Statusurile si actiunile in Raport avize emise
- Actiuni: pentru mai multe informatii, vezi Statusurile si actiunile in Raport avize emise
Campul Observatii este doar pentru uz intern, informatiile introduse aici nu sunt afisate pe aviz, dar se pastreaza in exportul Excel al raportului. Ai posibilitatea sa adaugi, modifici sau sa stergi oricand aceste explicatii.
Filtrarea in raportul Avize emise
Poti filtra raportul dupa:
- Client: ales dupa denumire, CIF sau cod client
- Seria, numarul avizului
- Status: facturat, nefacturat, emis, ciorna sau anulat
- Moneda
- Produs: vor fi retinute toate avizele care contin produsul a carui denumire (sau cod) l-ai introdus
- Trimise: optiune valabila daca ai trimis prin email clientului prin SmartBill
- Vizualizate: optiune valabila daca ai trimis prin email clientului prin SmartBill
Raportul poate exportat in format Excel si afisat si in Fullscreen.