Instalarea modulului SmartBill la WooCommerce

In acest articol

Instalare modul SmartBill folosind interfata Wordpress

Dupa ce ai modulul instalat WooCommerce, poti activa modulul SmartBill din pagina de administrare a modulelor Wordpress. Pentru asta:

  • alege Plugins din meniu 
  • apasa Add New (fie sub-sectiunea din meniu, fie butonul de langa denumirea paginii)

  • in pagina Add plugins, cauta SmartBill (sau smartbill)
  • Apasa Install Now din caseta SmartBill Facturare si Gestiune.

Dupa instalare, activeaza modulul SmartBill prin butonul  Activate Plugin.

Setari generale SmartBill in WooCommerce 3

Dupa activarea modulului SmartBill, in meniul lateral va aparea un element nou denumit SmartBill. De aici, se pot seta lucruri importante, de la societatea pe care se emit documente, statutul de platitor de TVA, pana la detalii ale TVA, facturi, unitatea de masura, limba etc.

  1. In meniul lateral, accesati SmartBill > Autentificare
  2. In primul rand, trebuie setate datele de conectare la SmartBill Gestiune: adresa de email si token-ul (codul unic) generat in Contul meu > Integrari - Informatii API.
  3. Salveaza dand click pe Autentificare
  4. Completeaza campul Cod Fiscal si salveaza din nou, pentru a se putea realiza conexiunea la cont
  5. Alege optiunile care corespund situatiei business-ului: daca sunteti platitor de TVA, care sunt seriile pe care le vei folosi pentru a emite documente (seriile trebuie create anterior in contul  SmartBill Gestiune), daca ai gestiune, care este numarul de zile pana la scadenta, setari transport, setari email etc.

BINE DE STIUT!

Daca esti platitor de TVA in SmartBill dar nu ai taxele activate in magazinul online, setarile corecte pentru TVA sunt: 

  • preturile includ TVA: DA 
  • transportul include TVA: DA 

Daca esti platitor de TVA in SmartBill si ai taxele activate in mag online, setarile corecte pentru TVA sunt: 

  • preturile includ TVA: DA 
  • transportul include TVA: NU

Poti stabili conditiile de lucru pentru:

  • emiterea documentelor: 
    • ce informatii vor fi afisate pe facturi
    • care este gestiunea din care se scar produsele facturate
    • daca folosesti facturarea automata a comenzilor
  • trimiterea documentelor: ai posibilitatea de a trimite automat clientilor, pe email, facturile emise.
  • setari produse: 
    • care este unitatea de masura utilizata la facturare 
    • alte setari referitoare la produsele facturate
    • in WooCommerce serviciile trebuie marcate ca "produse Virtuale" pentru a le diferentia de produsele care trebuie scazute din gestiune
  • sincronizrarea stocurilor. Mai multe despre acest lucru, in Sincronizarea stocurilor cu magazinul online cu WooCommerce.
Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback