Configurarea integrarii cu eMAG


Aceasta optiune este disponibila doar daca activezi pachetul E-Commerce.

Poti integra contul SmartBill cu magazinul din eMAG Marketplace sau Fulfillment by eMAG in toate cele trei tari unde aceste platforme sunt disponibile: Romania, Bulgaria, Ungaria. Astfel, poti prelua direct comenzile facute si le poti factura rapid. Nu mai exista riscul de a pierde comenzi sau de a factura gresit produse pentru ca ele sunt preluate direct toate informatiile care exista in platformele eMAG. Ai un control mult mai bun asupra operatiunilor pe care le-ai facut: ceea ce ai facturat, stornat sau anulat. Statusul fiecarei comenzi poate fi urmarit si actualizat mult mai usor.

Fiecare cont poate fi integrat cu unul sau mai multe platforme eMAG, iar comenzile sunt administrate diferit in functie de tara, ceea ce va usura mult procesul de facturare si urmarire a acestora. 

Integrarea SmartBill cu eMAG se poate face atata timp cat:

  • ai activata aceasta optiune in aplicatia SmartBill. Activarea acesteia se va face prin serviciul suport
  • ai parola de acces furnizata de cei de la eMAG

Dupa activarea integrarii cu eMAG, in pagina Contul meu > Integrari apare zona dedicata configurarii numita Integrare eMAG. Pentru a incepe procesul, trebuie sa apesi butonul Activeaza.

In fereastra care se deschide trebuie sa selectezi tipul conexiunii, daca este vorba de eMAG Marketplace sau de Fulfillment by eMAG si tara in care este activa platforma.

Urmeaza completarea adresei de email care corespunde contului tau eMAG Marketplace, in campul Utilizator si a cheii furnizate de catre eMAG, in campul Parola.

Ulterior, trebuie stabilite conditiile in care va functiona integrarea:

  • Serie generare facturi: se refera la seria pe care o vor avea documentele emise pentru comenzile eMAG. Daca este un cont nou, pe care nu ai configurata nici o serie pentru facturi, atunci o sa se deschida automat o fereastra in care poti stabili acest lucru. Daca ai mai multe serii pe facturi, o sa o poti selecta pe cea pe care doresti sa o utilizezi.
  • Gestiunea produselor: gestiunea de pe care se vor face vanzarile.
  • Preia comenzile incepand cu: se completeaza cu data de la care vrei sa preia comenzile de pe eMAG si care nu poate fi mai veche de 7 zile fata de data curenta. Aceasta posibilitate este utila daca ai un magazin eMAG MP in care, la momentul integrarii cu SmartBill, sunt comenzi pe care nu le-ai facturat.

ATENTIE!

Atentie, insa, la cazul in care preiei comenzi mai vechi, pentru care ai emis deja documente.

Tot aici, exista mai multe optiuni de lucru:

  • Incarcarea automata in eMAG a facturilor emise pentru comenzi
  • Verificarea datelor clientilor la ANAF
  • Salveaza client
  • Pastreaza denumirea din nomenclator neschimbata: iimpiedica, atunci cand produsele au inregistrate denumiri diferite in SmartBill si in eMAG,  inlocuirea denumirii din nomenclator, cu cea din eMAG. Optiunea este disponibila doar daca folosesti coduri de produs.

Pentru a integra contul cu un alt marketpalce,  foloseste + Adauga

In cazul eMAG Ungaria/Bulgaria, apar trei diferente fata de integrarea cu platforma romaneasca:

  • CIF emitent: se afiseaza doar daca utilizatorul are stabilit CIF intracomunitar
  • Apare Limba facturii: poti selecta bulgara (in SmartBill nu sunt disponibile traducerile pentru limba bulgara, dar ele pot fi adaugate manual si doar in acest caz limba bulgara va fi afisata in selector), maghiara, romana sau engleza
  • Lipseste Verifica datele clientilor pe ANAF

In afara de data preluarii comenzilor, toate celelalte configurari pot fi modificate ulterior.

In cazul in care doresti sa renunti la integrare, exista posibilitatea de a te deconecta.

Pentru a incheia procesul de configurare, apasa Salveaza.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback