Preluarea comenzilor din eMAG si Fashion Days

Dupa configurare, in meniul Vanzari si achizitii, este disponibila optiunea eMAG si Fashion Days: Factureaza comenzi

In Factureaza comenzi, se afla butonul Actualizeaza lista, care va importa comenzile din eMAG MP.

La prima actualizare, el va prelua toate comenzile, incepand cu data stabilita in configurarile integrarii. Adica, va putea prelua comenzi realizate cu pana la 7 zile in urma. Urmatoarele actualizari se vor face tinand cont de momentul in care s-a realizat ultima actualizare.

In lista sunt preluate urmatoarele informatii:

  • Comanda eMAG/Fashion Days: numarul unic de identificare a comenzii din eMAG
  • Data: data comenzii este data la care s-a facut comanda, nu cea la care a fost preluata in SmartBill
  • Client: poate fi denumirea sau CIF-ul persoanei juridice sau numele unei persoane fizice
  • Valoare comanda: valoare totala a comenzii si a facturii ce urmeaza sa fie emisa
  • Status: poate avea trei situatii: Finalizat, Returnat si Anulat
    • Finalizata – poate fi o comanda incheiata, fara a insemna ca ea nu va putea suferi modificari in urmatoarele 48 de ore. O comanda finalizata poate fi anulata sau schimbata (se pot scoate/adauga produse pe ea)
    • Anulata – este o comanda la care s-a renuntat partial sau total in 48 de ore de la inchiderea ei
    • Returnata – o comanda operata la care s-a renuntat partial sau total

Ai posibilitatea stabilirii intervalul de timp pentru care sa fie afisate comenzile si a filtrarii in functie de: Comanda, Client, Status comanda, Factura, Atentionari si dupa faptul de a fi fost sau nu facturata.

Exista Actiuni pentru fiecare dintre comenzi, in functie de statusul acesteia. Astfel:

  • comanda Finalizata poate fi Vizualizata sau Facturata
  • comanda Returnata poate fi Vizualizata
  • comanda Anulata poate fi Vizualizata

La vizualizarea comenzii, se afiseaza toate datele clientului, produsele comandate, preturile si valoarea totala a comenzii.

BINE DE STIUT!

In lista de comenzi, data relevanta este data comenzii, nu data la care se face importul in SmartBill, iar filtrul temporar tine cont de aceasta. Daca selectezi ziua curenta nu vei vedea comenzile efectuate in ziua anterioara. In aceste conditii, daca nu stabilesti un interval mai mare de 2 zile la afisarea comenzilor, nu vei putea remarca acest gen de schimbare.

BINE DE STIUT!

Daca esti integrat cu mai multe platforme (eMAG Romania, eMAG Bulgaria si Fashion Days), comenzile pentru fiecare sunt afisate in sectiuni separate, iar actualizarile si facturarea sunt facute distinct.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback