Crearea contului mobilPay din SmartBill
Poti activa rapid contul de la Creaza cont mobil Pay.
In fereastra care se deschide, sunt preluate datele firmei tale, asa cum sunt ele configurate in contul SmartBill.
Este propus primul cont bancar folosit in aplicatie (impreuna cu denumirea bancii si sucursala asociata lui), dar el poate fi schimbat cu un altul, atata timp cat este unul real.
Este necesar sa completezi toate campurile pentru a putea trece la pasul urmator.
La urmatorul pas trebuie confirmate (daca sunt pastrate informatiile preluate din contul SmartBill) sau completate:
Datele de autentificare: pe baza lor te conectezi la contul creat la mobilPay) si
Datele administratorului/directorului firmei: se vor regasi in contractul care trebuie semnat cu cei de la mobilPay. Este necesar ca acestea sa apartina reprezentantului legal pentru a conferi valabilitate contractului. Contractul poate fi semnat electronic.
La final, apasa Creaza cont mobilPay.
Imediat dupa crearea contului, poti activa plata cu cardul pe facturile, proformele sau voucherele emise. Mai multe informatii aici.
Dupa activarea mobilPay, sunt disponibile doua optiuni:
- Dezactiveaza: serviciul este dezactivat (nu mai poti emite documente cu link de plata si poti activa serviciul EuPlatesc). La dezactivare, credentialele (codurile utilizate la configurare a integrarii) sunt pastrate in aplicatia SmartBill, ceea ce permite o eventuala reactivare fara recompletarea lor
- Sterge: serviciul este dezactivat (nu mai poti emite documente cu link de platasi poti activa serviciul EuPlatesc), iar credentialele sunt sterse
Daca mobilPay a fost dezactivat, exista posibilitatea reactivarii. In acest caz:
- daca EuPlatesc este inactiv, iar credentialele corecte, se activeaza automat
- daca EuPlatesc este activ, se afiseaza un mesajul care te avertizeaza asupra faptului ca nu poti avea activi doi procesatori de plata cu cardul. Poti alege sa ramai cu EuPlatesc sau sa activezi mobilPay.