Integrarea cu SmartBill cand ai cont mobilPay

  Daca ai deja un cont Netopia, in SmartBill, din meniul principal Contul Meu > Integrari, alege Netopia si apasa optiunea Activeaza.

In fereastra care se deschide, completeaza numele de utilizator si parola. Acestea sunt datele de acces in contul Netopia. Identificator cont comerciant si cheia privata se pot gasi in contul tau Netopia.

Obtinerea identificatorului si cheii private se face urmand pasii de  mai jos:

  1. Se acceseaza pagina https://admin.mobilpay.ro/ si te autentifici in contul Netopia
  2. Acceseaza din meniul Puncte De Vanzare, sectiunea Adauga Punct De Vanzare si alege din lista optiunea SmartBill apasand pe butonul ADAUGA PUNCT DE VANZARE (POS)

  1. In fereastra care se deschide, completeaza informatiile despre punctul tau de vanzare (numele acestuia, URL-ul si domeniul de activitate) si apesi ADAUGA
  2. Din urmatoarea fereastra copiezi Cheie privata si Semnatura contului (Identificator cont comerciant). Exista mai multe optiuni de deschidere a cheii private. Printre aplicatiile recomandate se numara:
    • LibreOffice writer
    • Windows Wordpad Application
    • Notepad ++

ATENTIE!

  • Continutul cheii private incepe cu -----BEGIN PRIVATE KEY----- se incheie cu -----END PRIVATE KEY----- 
  • La copiere sa nu existe spatii suplimentare inainte sau dupa continutul cheii 
  • Sa nu fie efectuate modificari/editari asupra textului 
  • Formulele de inceput si de incheiere: -----BEGIN PRIVATE KEY----- respectiv -----END PRIVATE KEY----- sa se gaseasca fiecare, pe cate un rand distinct, fara ca randul respectiv sa contina si alte caractere

Dupa ce ai completat cheia si codul, apasa  Salveaza setari si daca totul a fost facut corect, primesti mesajul de succes. 

Dupa configurarea contului SmartBill acceseaza contul NETOPIA, meniul din stanga, optiunea Puncte de vanzare - Vezi lista punctelor de vanzare si apasa butonul SOLICITA APROBARE pentru a solicita

activarea punctului de vanzare.


Daca apare o problema la conectare vei primi urmatorul mesaj:

Eroarea la conectare poate sa apara din diverse cauze, cum ar fi:

  • user si/sau parola incorecte - ai actualizat cumva parola sau ai tastat ceva gresit
  • cheia unica (identificator cont comerciant) nu a fost introdusa corect/complet in sectiunea dedicata erori in cheia privata
  • contul tau Netopia nu are activate toate drepturile (inclusiv generare link plata prin SOAP)
Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback