Integrarea cu SmartBill cand ai cont mobilPay

   Daca ai deja un cont mobilPay, in SmartBill din meniul principal Contul Meu > Integrari se acceseaza Activeaza care va deschide fereastra pentru configurari:

Numele de utilizator si parola coincid cu datele de acces in contul mobilPay. Ceilalti parametri se afla accesand contul mobilPay.

Obtinerea parolei si cheii private se face urmand pasii de  mai jos:

  • Se acceseaza contul mobilPay la adresa: https://www.mobilpay.ro/ro/login.Pe baza numelui de utilizator si a parolei se intra in cont
  • Din meniu se navigheaza la sectiunea Admin - Conturi comerciant

  • Se afiseaza o lista care cuprinde conturile care au fost create. Din dreptul contului in care doresti sa primesti banii (ca urmare a platilor efectuate de clientii tai) accesezi Modifica (creion din imaginea de mai jos

  • Click pe „creion” va deschide pagina de Detalii cont comerciant, unde, la Setari securitate, sectiunea Identificator cont comerciant gasesti cheia unica pe care o vei completa in SmartBill (in zona cu aceeasi denumire Identificator cont comerciant). Tot de aici, la sectiunea Certificat cont comerciant, poti descarca cheia privata.

  • Exista mai multe optiuni de deschidere a cheii private. Printre aplicatiile recomandate se numara:
    • LibreOffice writer
    • Windows Wordpad Application
    • Notepad ++

Se copiaza cheia privata se completeaza in campul destinat ei in fereastra de Configurare a contului mobilPay din SmartBill Gestiune.

ATENTIE!

  • Continutul cheii private incepe cu -----BEGIN PRIVATE KEY----- se incheie cu -----END PRIVATE KEY----- 
  • La copiere sa nu existe spatii suplimentare inainte sau dupa continutul cheii 
  • Sa nu fie efectuate modificari/editari asupra textului 
  • Formulele de inceput si de incheiere: -----BEGIN PRIVATE KEY----- respectiv -----END PRIVATE KEY----- sa se gaseascafiecare, pe cate un rand distinct, fara ca randul respectiv sa contina si alte caractere

Se acceseaza butonul   Salveaza setari si, daca totul a fost facut corect, primesti mesajul de succes. 

Daca apare o problema la conectare vei primi urmatorul mesaj:

Eroarea la conectare poate sa apara din diverse cauze, cum ar fi:

  • user si/sau parola incorecte - ai actualizat cumva parola sau ai tastat ceva gresit
  • cheia unica (identificator cont comerciant) nu a fost introdusa corect/complet in sectiunea dedicata erori in cheia privata
  • contul tau mobilPay nu are activate toate drepturile (inclusiv generare link plata prin SOAP)
Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback