Integrarea cu EuPlatesc

Configurarea serviciului EuPlatesc se face de la Contul meu > Integrari.

ATENTIE!

Contul tau SmartBill poate fi integrat cu un singur serviciu de plata online cu cardul. Daca exista o integrare activa, este necesara dezactivarea acesteia pentru a configura integrarea cu celalalt serviciu.

Integrarea cu EuPlatesc

Trebuie sa ai un cont EuPlatesc pentru a putea activa serviciul in SmartBill.

La crearea contului EuPlatesc, se vor genera codurile pe care trebuie sa le preiei la activarea in SmartBill.

In Contul meu > Integrari EuPlatesc, apasa Activeaza.

Se deschide fereastra Configureaza EuPlatesc, unde trebuie sa completezi:

  • MID - (Merchant ID) este un cod numeric de identificare care se regaseste in sectiunea Manager a contului tau EuPlatesc
  • Cheia privata (KEY) – este un cod alfanumeric pe care il primesti automat pe email la crearea contului EuPlatesc

Daca codurile sunt corecte, la Salvare:

  • aceste date sunt retinute in aplicatia SmartBill
  • in paginile de emitere a facturii, proformei, voucherelor, se afiseaza optiunea Permite plata cu cardul

EXCEPTIE

Daca contul tau SmartBill este integrat deja cu serviciul de plati mobilPay, in momentul in care doresti activarea serviciului EuPlatesc se afiseaza un mesaj care te avertizeaza ca nu poti face asta decat daca renunti la mobilPay. Ai posibilitatea sa ramai cu mobilPay sau sa activezi EuPlatesc

Activarea reusita este semnalata printr-un mesaj de succes si prin aparitia etichetei care indica faptul ca Serviciul este activ.

Dupa activarea EuPlatesc poti emite facturi, proforme si vouchere cu link de plata, Mai multe informatii, aici.

Dupa activarea serviciului EuPlatesc, sub acesta, sunt disponibile doua optiuni:

  • Dezactiveaza: serviciul este dezactivat (nu mai poti emite documente cu link de plata si poti activa serviciul mobilPay). La dezactivare, credentialele (codurile utilizate la configurare a integrarii) sunt pastrate in aplicatia SmartBill, ceea ce permite o eventuala reactivare fara recompletarea lor;
  • Sterge: serviciul este dezactivat (nu mai poti emite documente cu link de platasi poti activa serviciul mobilPay), iar credentialele sunt sterse. 

Daca EuPlatesc a fost dezactivat, exista posibilitatea reactivarii. In acest caz:

  • daca mobilPay nu este inactiv, iar credentialele corecte, se activeaza automat:
  • daca mobilPay este activ, se afiseaza un mesajul care te avertizeaza asupra faptului ca nu poti avea activi doi procesatori de plata cu cardul. Poti alege sa ramai cu mobilPay sau sa activezi EuPlatesc.
Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback