Preferinte generale
Preferintele generale se stabilesc la nivelul companiei si se aplica pentru toti utilizatorii inregistrati in compania ta, spre deosebire de cele din Preferinte personale.
Acestea pot fi modificate doar de catre utilizatorii cu drepturi de administrare. Mai multe detalii despre alocarea drepturilor de utilizatori gasesti aici.
In aceasta sectiune, stabilesti si care sunt datele care o sa fie afisate pe documentele tale:
- Telefon, Fax, Adresa de email, Adresa web - sunt preluate din pagina Date firma
- Sigla firmei, Fundalul, Stampila si semnatura - sunt preluate din pagina Personalizare
- Cod client se va afisa daca ai completat acest camp la inregistrarea clientului
- Persoana de contact, cea completata in datele generale ale clientului
BINE DE STIUT!
Modificarile facute in sectiunea Date afisate pe documente au efect doar asupra urmatoarelor documente emise, nu au efect retroactiv.
Tot aici poti defini optiuni referitoare la modul de lucru:
Am preturi cu moneda de referinta in valuta – bifeaza daca ai preturi in valuta pentru produse/servicii, insa facturezi in Lei.
Foloseste cod produs – bifeaza daca utilizezi coduri. Daca sunt coduri de bare si ai un cititor pentru acestea, activeaza si optiunea dedicata, din Preferinte personale. Mai multe detalii legate de utilizarea codurilor de produs gasesti aici.
Afiseaza cod produs pe documente – daca ai coduri de produse, bifeaza optiunea pentru a le afisa pe documentele emise.
Preia sumele in registrul de casa pe baza Raport Z – cand optiunea este selectata, bonurile emise nu se mai vad in registrul de casa. Inregistrarea vanzarilor in registru de casa se face manual, pe baza Raportului Z. Mai multe informatii gasesti aici.
Foloseste descriere produs – te ajuta daca vrei sa adaugi detalii suplimentare produselor/serviciilor tale. Descrierea apare pe documente pentru a preciza informatii suplimentare despre produsele pe care le vinzi. Mai multe informatii gasesti aici.
Calculeaza totalurile pe facturi/ avize/ proforme conform regulilor de pe casele de marcat – aceasta optiune este recomandata daca folosesti casa de marcat pentru a asigura corespondenta intre valorile de pe bon si cele de pe documente. In schimb, este posibil ca totalul fara TVA si totalul TVA sa nu fie suma exacta a pozitiilor de pe factura. Pentru mai multe detalii, vezi Optiuni de calcul.
Foloseste liste de preturi speciale – daca activezi aceasta optiune, poti crea liste cu preturi preferentiale pentru clienti. Mai multe informatii gasesti in Preturi speciale.