Integrarea cu magazine online

In cazul in care administrati un magazin online, exista posibilitatea de a realiza integrarea aplicatiei SmartBill cu acesta, astfel incat sa emiteti facturile in programul de facturare direct din aplicatie.

In prezent, este posibila integrarea cu urmatoarele pluginuri:

  • Magento
  • PrestaShop (mai multe informatii, aici)
  • Opencart
  • WooCommerce (mai multe informatii, aici)

Pentru platformele de mai jos se poate realiza integrarea prin intermediul documentatiei API:

  • Blugento
  • ContentSpeed
  • Gomag

Pentru mai multe informatii accesati https://api.smartbill.ro/#!/prezentare_generala

ATENTIE!

Pluginurile pentru integrarea cu magazinele online sunt dezvoltate de terti la initiativa SmartBill. Ele sunt oferite gratuit comunitatii, dar pentru ca nu au fost dezvoltate de echipa SmartBill, nivelul de suport pe care il putem oferi este limitat. Inainte de a instala un plugin, iti recomandam sa testezi integrarea pe magazinul online in modul test si utilizand un cont SmartBill de test.

Ce trebuie sa faci inainte de integrarea cu un magazin online

La inceperea utilizarii SmartBill, inainte de conectarea la magazinul online, trebuie sa te asiguri ca ai tipul de abonament/pachet care sa permita aceasta integrare. Pentru asta, verifica in contul SmartBill meniul Contul meu > Integrari, sectiunea API.

Daca sunt afisate CIF-ul si token-ul, asta iti confirma ca esti pe planul corect si poti utiliza modulul SmartBill.

In cazul in care nu vezi aceste informatii, iti recomandam sa soliciti activarea API-ului la cloud@smartbill.ro.

Este esential sa te asiguri ca faci următoarele configurări si adaugi anumite informații in contul SmartBill:

  • Adauga serii pentru facturi (si pentru proforme daca vei lucra si cu acestea). Mai multe informatii despre acest pas in Serii documente
  • Configureaza serverul de email. Daca doresti sa trimiti facturile pe email clientilor tai direct din magazinul online, acceseaza Configurare > Email, adauga datele serverului de email si salveaza.
    • Daca primesti o eroare la salvarea configurarilor, asigura-te ca datele serverului tau sunt introduse corect si ia legatura cu furnizorul serviciului tau de email pentru a te ajuta cu configurarea.
  • Creeaza o gestiune si adauga produsele in stoc din Nomenclatoare > Gestiuni. Mai multe despre asta in Crearea unei gestiuni in SmartBill. Produsele pot fi adaugate prin importul unui stoc initial sau prin inregistrarea receptiilor.
Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback